Just a picture


En bild på dig i ditt rum.



En bild på din pappa.


En bild på din mamma.


 

En bild på din födelsedag. (De skrattar antagligen åt mig...)



Någon du umgås väldigt mycket med. (I vanliga fall, nu är vi ju på praktik och jag träffar bara farmor typ)



En bild som gör dig glad.



En gammal bild på dig själv.



En person som du saknar. (farfar innan han blev sjuk)



En person som har hjälpt dig genom svåra tider.


En bild på din bästa vän.



En bild på en av dina favoritplatser. (Speciellt när man tillbringar den med Joan)




En bild på ett plagg du känner dig fin i. (hihi min studentklänning!)




En bild som påminner dig om gamla tider.


En bild på barndomsvänner.


En bild som du är nöjd med. (Även om jag är completed naked och grannen råka gå förbi mig fast klockan var 5 på morgonen så älskar jag den här bilden.)



En bild på något/någon som får din mage att pirra.



En bild från i somras.



En bild som gör ont i hjärtat.



En bild på dig själv som du tycker om.



En bild på dig själv från 2006



En bild på dig själv från 2007



En bild på dig själv från 2008



En bild på dig själv från 2009



En bild på dig själv från 2010



En bild på dig själv från 2011



En bild som symboliserar framtid för dig.


Kommentarer
Postat av: alva

Aw. ANNAA :D

2011-03-11, 11:45:18
URL: http://onemissingout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback