hello Miss Oslo, but hey Mr Gothenburg. Oh, were you there Mrs. Uppsala? Nice to meet you guys.

väldigt gammal bild.
Tiden är otroligt duktig på att rinna iväg när man inte vill det. Inatt drömde jag så himla mycket och vaknade tusen gånger i princip. Nu dricker jag varma koppen med äppel och kanel (hjärta) och tittar lite halvt på klockan. Sista dagen på praktiken och om 4 dagar åker jag hem med en hund rikare. Snuff följer med mig hem. Snuggles kommer han heta när han är inom Uppland och bara kallas för Snuff.
Jag har fått bättre självförtroende här uppe och jag har äntligen hittat mig själv igen. Jag kan skratta utan att någon skrattar med mig igen, det känns otroligt fint. När jag kommer hem ska jag ta tag i så många olika saker. Dessutom dagen jag är på väg opereras mamma, dumt men bra. Nu kommer kanske hon också börja må bra. Talk to you guys later.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul att Snuff får följa med dig hem!

Det låter som om du har haft det fint där uppe!

2011-03-24, 22:34:50
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback