Det är inte lätt när det är svårt

Tiden gick fort och nu är jag plötsligt hemma igen. Sitter i sängen med en liten söt hund liggandes bredvid mig. Jag har en storm av känslor going on. Jag vill bort igen fast jag precis kom hem. Jag vill inte vara här men jag måste.

Jag saknar mina fina vänner och jag vill träffas snart, så gör tid för mig? Jag vill flytta in hos Andreas för att slippa vara här och för att han är så fin och mysig. Jag skriver saker som make no sense. Jag lyssnar på min spellista samtidigt som jag tänker och skriver. Jag saknar min kusin som kan göra mig så glad utan att göra något. Jag har börjat nästan varje mening med jag. Jag saknar min farmor så det gör ont i hjärtat, hon är världens bästa person på den här planeten. I would do anything for you.

Bäst att avrunda innan sentimentala jag skriver världens töntigaste inlägg. Vi avslutar med några gamla roliga bilder
där man får uppleva många jag.



Kommentarer
Postat av: S

Snuttan, jag saknar dig!

Det kändes trist att åka hem till ström den här veckan när du inte var här..

Se till att komma upp snart igen ! <3

2011-03-30, 09:04:52
URL: http://sandrasannemo.blogg.se/
Postat av: Alec

JAA! DU ÄR HEMMA :'D säg en dag då fislisa ;D

2011-03-30, 12:12:31
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback