January 8, 1935

hey kompisar, förlåt för sämst uppdatering de senaste dagarna men jag har varit fullt upptagen med att varit sjuk, spelat zelda och jobbat, bra kombination. Här uppe är en bild på en söt elviskopp där mitt kaffe och lite oftare mitt varma honungsvatten spenderar sin tid i. Idag var jag med Johanna några timmar och vi spelade mario kart under timmarna som var över tre stycken. Blir nog samma grej imorgon också, vi är tokiga. Jag hoppas jag blir frisk snart men till dess kan det mer än gärna vara spöregn. Sommarregn ♥
----
there will be more updates and pictures soon, promise! love

Kommentarer
Postat av: flyckting

nice pic :) i'm waiting for more updates ;)

2011-06-16, 18:47:29
URL: http://flyckting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback