Keep on moving

photo by birdwings

Ända sen i fredags har jag bara gjort endast bra saker. Var på date med karln på kina med söta kineserna i fredags, drog hem till honom efter det och bara var framför tvn. Du är bra, vi är bra.

Vaknade tidigt på lördagen av en bus till unge vrålade och tjoade hos Andreas. Jag och Andreas tittade på I rymden finns inga känslor (asbra) sen drog jag hem och fixade mig. Sen blev det tåg till Uppsala för att sen ta buss till Heby där det bjöds på god mat och trevligt sällskap hos Fanny och Alexander. Vi packade våra små partyväskor några timmar senare och satt oss på bussen in till stan. Där träffade vi Bill Kaulitz (skämt å sido, någon snubbe från tvåan som heter Bill).

Väl på plats i Uppsala kilar vi till Fame. Vi dansade, samtalade med en homosexuell man som inte gillar pojkar, drack gratis shots, skrattade och hade det bara otroligt mysigt. Runt två drog vi mot stationen där jag tog tåget hem med Sandra och Jenny från Gossip Girl. Andreas mötte mig på stationen och vi kilade hem till honom.

Sen var det idag, söndag. Har badat badkar med karln samt ätit god mat. Njuter för fullt av livet. Funderar på att göra som Sandra och ta mig själv ledigt imorgon. En klurare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jenny från gossip girl" är det jag eller? Haha :)

2011-02-02, 20:11:24
URL: http://jnyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback