Höjdpunkterna

EN STOR MIX AV VACKRA 2010:

Midsommar, vilket fylla mina vänner.
Tredje året började. Fina fina turism.
Fotade lite egopics, at least I tried.
Malin och jag var... tja.. som vanligt!
Älskade peace 'n' love! Två stycken okända på denna bild men resten är fina favoriter.
Joan och jag lekte med is en februarikväll, look at that size dude
Andreas och jag lekte vidare, vi gjorde om oss bland annat till ninjor och camade med random people.


Jag ramlade ner från slottsbacken, nykter!


Joan var Joan och det betyder att bara vara hon. Vilket är fint.


Andreas och jag roade oss i sängen hihi

Första tatueringen i Skottland


Jag opererade bort halsmandlarna (så nu har jag varken polyper eller halsmandlar haha).
Mitt bästa beslut men också det hemskaste. Vilket smärta! Men fick ett nytt liv efter det.


Ålandsbåten i november med några i klassen i sammanband med comeniusprojectet.


På tal om comenius projectet bodde dessa två fina människor hos mig i nästan en vecka. Elena och Martina!

Gubbfesten @ Malin

Jag blev bara mer och mer förälskad i Andreas.

Jag hade project 365 som gick skit, jag tycker inte alltid om att fota & jag kunde inte tvinga på mig det heller.


2 dagar före min födelsedag firade jag med hemmagjord tårta som Joan hade gjort. Mysigt.


fotade en snabbis med elin den snyggingen


& en med alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback