sleeping to dream

hittade en bild från 2009 på min bilddagbok (stället som var place to be förut innan alla kom på facebook) där det stod lite saker jag skulle göra 2010. Här är listan kompisar:


- 18 år.

- Peace and love.

- Tattoooooooo

- just have an awesome year

- börjar trean.

- åka pulka med andreas. HAHA

- mustasch partyyyyyy. it's gonna be awesome!

- bara ha ett riktigt jävla ösår, CAN'T FUCKING WAIT OMG!


Jag blev 18 år (oj vad konstigt), jag åkte till pnl, jag skaffade tatuering, jag hade ett awesome year, jag började trean, jag har för mig att jag åkte pulka med andreas, jag hade tyvärr inget mustaschparty men jag var halvt på ett och jag hade fest, jag hade ett halvt ösår, spenderade halva tiden sjuk så.. men annars så. Jag är nöjd med 2010, och nu med halsen cleared och allt sånt så är jag redo. Redan nu är 2011 bättre. Den tanken får det att börja kittlas i magen.

 

Om jag får som jag vill så ska biljetter bokas snart. Dessutom måste jag fixa jobb.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

SV: :) Tack så mycket!

2011-02-06, 22:09:14
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/
Postat av: Ida

Men söta, tack för kommentarerna. <3 Och vad fin din blogg är!

2011-02-08, 21:19:04
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback