Attraversiamo

tittar på sista minuten resor till Rom, Paris, London, Tokyo medan jag äter en passions-banan sallad. Inbillar mig att jag tar en välförtjänt paus medan jag inte alls förtjänar den. Fast med min mage går allting lite segare. Men, man ska inte klaga mer än vad man behöver, man kommer ändå ingen vart med det.

Nästa vecka börjar som sagt min praktik, vilket betyder att jag kommer spendera för många timmar instängd i en butik där jag tror i alla fall att jag kan allt. I tre hela veckor. Sen kilar jag upp till farmor och släkt för att praktisera där till och med vecka 12. Det kommer kommer bli magiskt roligt, can't wait. Vecka 13 är jag ledig och vecka 14 åker jag till Tyskland.

Nu ska jag ändra några rader i mitt tal som handlar om Australien. 4 min på engelska. Don't we love english. latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback