love late summer

Två bilder som visar vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Alltså myst till tusen hemma hos mig. Idag plockade jag och A äpplen och gjorde godaste äppelpajen med kokos och smuldeg och sånt. Gottttt. Dessutom (som förbättrar dagen till tusen) så åt jag god frukost, god lunch och godaste middagen (grillspett nom!). Jag ska börja packa inför alanya ikväll (fast jag är fullt medveten om att klockan är 1 på natten...) för jag ska för en gångs skull inte stressa, men jag kommer säkert göra det ändå.

Jag har köpt en undervattenskamera för engångsbruk och dessutom ska jag packa ner d40'n när jag åker utomlands, vågar inte ta med storebror och macro. Ifall något skulle hända. Nu avrundar jag, ha det fint vettja!

lovelove.

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Man SKA mysa och ta det lugnt, det är dagar som dem som förgyller de andra dagarna! :)



Svar: Åh, vad intressant att hon pluggar till läkare i Polen! Kanske värt att fundera på!

2011-08-29, 11:13:22
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback