A wish.


Jag håller på och skapar en ny blogg. Nu efter studenten och det börjar bli höst kände jag för att köra en ny start. Har två pass kvar på konsum sen åker jag upp till bästaste farmor med hunden i en vecka. Sen bjuder augusti och september även på Turkiet, det kommer bli magiskt. Efter det blir det körkort i plånboken (det är planen i alla fall) och skicka in ansökningar till universitet runt om i Sverige. Förhoppningsvis även några ströpass på konsum så jag har lite ekonomi. Vi hörs kompisar.

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram.

2011-08-14, 22:55:07
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback