Blåbärsris till er alla

Jag har väldigt mycket inspiration nu för tiden. Tror det är den fina solen och fräknarna på näsan som gör denna förvandling. Jag har mycket att göra men det löser sig verkar det se ut som. Jag hade utvecklingsamtal med Anna idag, hon var chockad och väldigt glad att det verkar som att det löser sig för mig när det gäller skolan. Minst godkänt i alla ämnen, vilket känns förjävligt skönt.
Jag ska jobba lite med UF sen ska jag fotografera, lite på mig själv men främst för foto B, ett ämne som jag ligger risigt till. Men det löser sig! Snart en månad kvar till studenten!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sötkusinmin, biljetterna är bokad och jag kommer till dig 29 maj! Jag längtar!!

2011-04-26, 19:53:13
URL: http://sandrasannemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback