Tick Tick BOOOOM

Idag har varit en riktigt jävla kalasdag! Igår jobbade jag från 12-21 så jag missade hela dagen men man kan lätt säga att jag gjorde mer idag istället. Eller, jag har inte gjort så mycket bara njutit som fan av dagen med finaste sällskapet.

Andreas följde med mig igår hem och idag har vi sovit i solen, lyssnat på musik (jag har dansat runt som en tok i tygbaggybyxor (HAHA vilket ord..) och bikiniöverdel)) blåst såpbubblor så jag önskar mig en såpbubbelmaskin i studentpresent. Vi har ätit och bara varit i flera timmar. Jag älskar karln. Vi tog lite såpbubbelbilder men kameran är på laddning.

Jag är glad så jag nästan spricker. älskar solen även fast hon/han/det inte älskar mig tillbaka med samma känsla. Nu ska jag fortsätta plugga här inne i fina lusthuset. lovelovelove hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback