Your internet is dead



Jag har kommit på att jag hatar kommenterar där folk endast försöker få mig att klicka in på deras blogg. Det syns så jävla tydligt vad de vill också. Jag har ingen care what so ever att läsa bloggar om hur någon random kille klär sig, seriously? Nej tack.

Tackar Andreas för en grym morgon, klassen för en awesome dag och Joan för en underbart kväll. Nu är det jag som tänker hoppa ner i sängen och njuta av ett avsnitt True blood. Tänkte ge serien en chans till (såg senast inte det roliga med blodsex, inget jag och andreas kommer prova, that I will tell you). SEE YOU.

Kommentarer
Postat av: angelica sorbell Photography

haha, kunde inte sagt det första stycket bättre själv!

och på tal om något annat som är trevligare så är sminkningen i "you're awesome."-inlägget otroligt vackert!

2010-09-15, 23:38:05
URL: http://asorbell.blogg.se/
Postat av: S

Ja, ge True Blood en chans till! Den blir bara bättre och bättre tycker jag. Och allt sex blir man van vid ;)

2010-09-16, 14:04:43
URL: http://tintura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback