WARNING WARNING WARNING


oh dear, hur ska jag börja? Jag har varit ihop med en världens finaste kille i snart 10 månader och jag är fortfarande helt crazy in love. Hans leende gör mig galen på ett så tokigt bra sätt. Visst, han kan göra mig irriterad, arg, tokig ena sekunden men han kan lösa upp problemet genom att bara ge mig ett leende, mitt leende. Det där leendet han bara ger mig. Anna-leendet.


Head over heals - check.
Anna = gay - check.
Elin som har rätt - check

fast det är okej, kärlek är trots allt jävligt fint

Kommentarer
Postat av: angelica sorbell photography

sv: jag har väl fotograferat sedan jag var 14 eller något sådant, men det blev allt mer och mer när jag läste fotografisk bild under gymnasiet :)

2010-09-17, 16:05:56
URL: http://asorbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback