Study...study...stud....sta....ah....staf.....stafay....fay....face....facebook

Nu tänker jag göra en lista på vad jag ska göra idag. Många saker, lite tid.

- Städa rummet, ordentligt. Jag kan faktiskt inte lämna några använda trosor framme om jag skulle dö imorgon. Stackars mamma som skulle bli tvungen att plocka undan dem. Inte så stor chans precis, men jag vågar inte ta några chanser. & hela situationen blir inte bättre att jag läser om misslyckade operationer. Jag är dum i hela huvudet. Jag är dessutom läskigt rädd för vissa får sitt smärtstillande genom rumpan. VEM VILL HA PILLER GENOM ARSLET? dude.

- Ta bort all nagellack från min  kropp (tårna och fingrarna...)

- Duscha, länge och varmt.

- Spela playstation

- Skriva klart om Italien så Stephelito inte behöver göra allt själv.

- Skriva lite om Tyskland så att Malin och Steph inte behöver göra allt själv. (vet dock inte vad jag ska göra? Bra där Anna öh)

- Spela mitt nya mobilspel hihi

- överföra bilderna från min kamera

- njuta av min sista måltid

- Sakna elin liteeeeee

- lyssna på musik tills mina öron går av (skoja, dt skulle vara dumt)

Kommentarer
Postat av: Mia

duscha länge och varmt... det är aldrig fel! hoppas att du hinner med allt (:

2010-09-28, 16:16:17
URL: http://miaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback