like it.

10 FAVORITER
Färg: alla vackra färger!
Mat: Sushi, bakpotatis och nästan all pappas mat!
Band: finns så förskräckligt många, men the weepies, band of horses, the kooks och flera till!
Film: Accepted
Bok: Landet innanför.
Sport: älskar att dansa, kanske inte så värst bra på det men jag gillar det väldigt mycket.
Årstid: Alla har sina fördelar minsan!
Veckodag: Fredag.
Glassmak: pekan!
Tid på dygnet: bara mitt i natten eller tidigt på morgonen efter att varit vaken hela natten.


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Har tusen fjärilar i magen och är förbaskat kär minsan!
Smak: Tierp on fire, ett te jag fick såhär dagen innan stora dagen imorgon.
Kläder: raggsockor, mukisbrallor och en t-shirt.
Bakgrund: Shannon Mcartur
Nagellack: lila, lite avskavt. Det byts ut snart, om jag inte glömmer bort.
Tid: 21:36
Omgivning: stökigt rum och en säng som ropar "kom kom kom!".
Irritationsobjekt: Städa städa städa rummet anna!

 

 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nja ne nej.
Brutit mot lagen: På mer än ett sett.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja. en as de bästaste känslorna.
Varit med på TV: Nej.
Kysst någon du inte känner: Jajamänsan.

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Ko och endast ko. Han finns alltid där och lyssnar på vad jag än säger för strunt.
Du tycker om: De är fler än vad båda händerna har fingrar.
Du inte gillar: Jag tror inte på att inte gilla.


2 VAL
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår, nej höst nej vår. åh, höst.

1 ÖNSKAN:
Att det jag önska när jag blåste ut ljusen på tårtan går i sanning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback