Jag fördriver tiden men att fördriva den.

Letade upp en lista för att fördriva tiden lite.


Lovar du att vara ärlig? oui
Du heter: Anna
Smeknamn: Anna Banana, anuh, anaha.
Låt som när du är ledsen sörjer till? The end's not near och en massvis till.

Vem behöver du mest just nu: I could tell you, but that wouldn't be fun.
Vad tror folk om dig? Oh dear, I don't have a clue!
Stämmer det? Ja. Fast nej. Fast jo?
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende, don't really know why.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är lika dålig på att imponera som jag är på att flörta. Fortfarande ett mysterium hur jag lyckades få Andreas. Visserligen var det han som fick jobba... hehehe.
Hur imponerar man på dig? Oh, få mig att skratta!
Brukar du skratta för dig själv? Händer nästan alltid.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Typ om en timme eller så
Var bor du? T-i-e-r-p
Trivs du där: Man borde inte klaga, typ.
Äger du några converse: Ja, klart.
Sprit, cider, vin eller öl: cider.
Brukar du bli för full: Kan hända, hehehe.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Gråbo (det där som ingen vet vad det är egentligen) och nickel, hemska nickel.
Har du haft sex idag: Nej, men maybe later tonight. If I'm lucky HAHA.
Nästa mål i ditt liv: Att sova tidigt i natt.
Hur svarar du i mobilen: Det är anna.
Vem ringde du senast? Alec!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hon babbla på om vad hon hade gjort i fredags. Vilket var väldigt underhållande.
Antal timmar sömn inatt: för få, ibland för många.
Sov du ensam: No, I didn't.
Brukar du komma i tid: Jag försöker.
Hur känner du dig nu: I have the craving for tea.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, men jag börjar få lite roligare färger på mig.
Vad tycker du om fötter: Uh, äckliga saker.
Vad saknar du: Farmors leende, haha.
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var ypperligt trevlig.
Favorit dryck på morgonen: Te, eller kaffe, eller oboy.
Rakar du benen: Ja, kanske för sällan ibland.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Försöker lägga mig runt 22-23.
Är du blyg? Oh, ibland blir det bara så.
Sysslar du med någon idrott: Haha, nej. I wish.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev! Det är lika roligt varje gång man öppnar det.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Ja, lika roligt varje gång. Eller?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex :)
Är du nöjd med ditt liv: JA!
Är du bortskämd: Nej!
Vad gör du i morgon: Skola och sen får vi se vad som händer för spännande.
Vad är det värsta du vet? Leverpastej och människor som försöker vara något som de inte är.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det varierar.
Vad behöver du just nu? Elin och mat. Älska kombinationen :D
Vad längtar du till? Studenten.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Oh, dem bästa vännerna du kan hitta.
Om fem månader: är jag ute på praktik, I think.
Du samlar på: koppar.
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Elin.
Vad ska du göra ikväll: Tittar på Harry Potter och gör den här listan. Jag borde plugga.
Är det okej att gråta: Klart.
När grät du senast: Nån dag senast.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja, busigt.
Är du flygrädd: Nej, älskar att flyga.
Hur vig är du: Ganska vig, inbillar jag mig i alla fall.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller mjölk.
Vilken är din favoritglass: pistasch (vet fan hur det stavas)
Tror du på ett liv efter döden: Ja.
Tycker du om sushi: Love it.
Vad äter du helst när du ser på film: Dricka te och frukt.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej, klarar knappt av att se andra folk göra det.
Röker du: Nej, inte över huvudtaget. Slutade när jag inte visste varför jag gjorde det, slutade feströka när Andreas frågade varför jag feströkte för. Visste inte varför då heller.
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag försöker gå ett eller två steg om dagen.
Senaste låt du hörde: "Who the fuck are artic monkeys?"
Vad gör du på helgerna: Allt möjligt nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback