oh shut up

så jag fick för mig att platta håret, så jag platta det. Jag fick för mig att måla naglarna, så jag målade naglarna. Jag fick för mig att ha ansiktsmask, men jag hittade ingen. Så jag bestämde mig för att göra en egen. Lyckligvis hade vi en avakdo, som var lite möglig. Gröp hur de "finare" delarna, blanda i ägg och olivolja (med citronsmak av någon anledning) och märkte att den var way för lös för att sätta i ansiktet. Jag blandar i banan.

Nu sitter jag här med en ansiktsmask som luktar citron och ser ut som snor. Ser ut som jag har haft snorparty med massor av snorbobbar. Uh, undra om den ens kommer vara bra? We'll see. Försökte i alla fall göra mig lite fin till min premiär imorgon. Första gången efter operationen jag försöker på verkliga livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback