nr 351

r
Här får ni världens tråkigaste bild på min säng som pryds av ett nytt påslakan. En bild om dagen var det, och här är den.

Efter att ha gått på en långpromenad med Andreas och Lolita så sätter jag mig ner i sängen och njuter av att plugga. eh, eller? Har prov i naturkunskap imorgon, var halvt död när resten av klassen gjorde det. När jag känner att jag kan det tillräckligt bra så tänker jag sätta på senaste avsnittet gossip girl. Annars blir det att kolla på det på tåget imorgon till skolan.

Dessutom ska jag fota Isabell imorgon på morgonen i studion. Ska bli galet kul, kommer redigera sönder på höstlovet. Dessutom funderar jag på att ta paus från project 356 på höstlovet, någon dag i alla fall. Vi får se.

Nu säger jag bara dass och ingenting så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Issa

Det var super kul!



och pssst!.. Snyggt påslakan! :*

2010-10-27, 18:15:02
Postat av: Martina

Fy farao vilket mysigt rum! :D

sängkläder gör så himla mycket skillnad, och det där var skitfint!

2010-10-31, 17:26:37
URL: http://maartinis.blogg.se/
Postat av: Adelinn

vilket härligt påslakan. och väggarna var ju fantastiska!

2010-11-23, 10:31:22
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback