nr 355



Joan är här och vi avslutade för ungefär en halvtimme sen en sushibricka för en hel familj. Det var grymt. Jag har flyttat sängen så den ligger perfekt läge med tanke på TVn så vi kan halvligga/sitta när vi spelar playstation 3. Jag älskar när jag och Joan har tv-spelkvällar, de är lika awesome varje gång. Förutom att vi blir bittra när vi inte kommer längre på Little big planet. Men jag känner på mig att den här gången, kommer det gå.

Nu tänker jag blanda isté med mangosmak (hur gott lät inte det?) och sen blir det jag och Joan som myser oss in under täcket och spelar hela natten. Jag älskar min bästaste asiat, big time.


btw, såg nyss att min design ser helt fucked up ut i internet explorer. Börja använda Firefox folk, inte imorgon, idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback