Jag är orolig över oss två.

Jag är väldigt trött efter dagens händelserika dag men otroligt nöjd. Införskaffade två stycken huvuden som ska pryda en av mina 10 väggar (Ja, jag räknade ut, fast jag räknade bort mina garderober). Samt en julklapp (det var marknad i stan så...) till mamma. Hon kommer älska mitt kap för 45 ynka riksdaler.

Jag har saknat min fina vänner, mer än vad jag trodde. Nu ska jag försöka få ihop en header eftersom imorgon börjar en ny grej i min blogg. Jag ska försöka fota varje dag med min systemis i ett år. Världens bästaste vän fyller 18 år imorgon så det är en bra dag att börja på. Jag tappar så ofta gnistan att fota att jag vill prova hålla igång den i ett helt år, vi får se hur det går.

See you / anna med kaffe klockan halv nio på kvällen

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Svar: Tusen tack! :D

2010-10-12, 20:54:12
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback