hungrig.

Är så himla less på att må såhär, så himla less att jag har i princip ätit knappt en hel portion mat sammanlagt under en vecka. Dessutom blir jag less på att jag sitter och pluggar på ett prov som jag ska göra imorgon fast jag knappt orkar gå ut med hundarna utan att däcka efter. Bara för att annars kommer jag få göra det på ig-dagen tillsammans med alla andra prov som jag missar. Jag är less på min brors attityd. Jag är less på att jag inte får sova med min pojkvän. Less på att jag inte kan träffa världens bästa vänner dagligen. less less less.

Vill inte mer.

edit: Mamma gick rage när hon fick reda på mina planer att åka till skolan. Alltså, ingen skola imorgon. great...

Kommentarer
Postat av: Elin

JAG KOMMER PÅ FREDAG. LÖV JU

2010-10-06, 15:15:33
URL: http://mentittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback