You kn-o-o-o-ow


Two Door Cinema Club - Something Good Can Work

lagom surt att jag har varit sjuk sen måndagskväll.
lagom surt att jag hade en media markt dejt med Joan i onsdags, men inte hände.
lagom surt att jag skulle till ballec i onsdags, som inte hände.
lagom surt att jag var halvdöd i torsdags.
lagom surt att jag inte känner någon smak när jag äter pga av min megaförkylning, uh.
lagom surt att jag egentligen skulle träffa alva idag.
lagom surt att jag blev erbjuden att jobba imorgon.

lagom najs att andreas kom till mig onsdag natt runt tre och sov med mig.
lagom najs att jag nu går på pencilin (mot min hals) så jag blir nog frisk snart.
lagom najs att jag nu ska klä på mig väldigt mycket kläder och följa med mamma ut till skogen med kameran och hundarna.
lagom najs (detta är skrivet med ironi) att jag kommer antagligen vara död efter det och ligga däckad i sängen i några timmar.

sammanfattning: dt suger att vara sjuk. om inte mina halsmandlar opereras i juni/juli tar jag personligen bort dem med en sked. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback