23 maj och någonting mer.

total lessnade på allting med bloggdesign att göra så jag tog bort den. Helt. Nu är min blogg tom - men glad. Den får vara så här tills jag kommer på hur jag vill ha det.

Jag tittade på greys - jag dog. SÅ BRA. fan. & jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår, jag hatar hår... fast.. ne. Jag älskar hår. När hår är snyggt gillar jag hår. Jag kan inte längre mobba utväxt och utväxt kompis för jag borde vara deras nya utväxtkompis. HAHA. Ne, men jag måste bestämma mig. Ena stunden vill jag vara blond andra rödhårig. Varför kunde jag inte ha beslutångest när det kommer till typ nagellack, fast det har jag också. Jag bara babblar. Jag ska nog börja en process till blond.. Jag är hopplös.

Pussades i regnet idag med min pojkvän - en sak jag ALLTID har velat göra. Pussas med någon jag är tok kär i när regnet bara WIOSSSH. När de bara kommer ner lite katter och hundar if you know what I mean. Dock förstörde Andreas det lite genom att säga att det var slemmigt och blött och att han ville sluta. När jag för en gångs skull ville att det skulle vara fint och typ.. usch lite romantiskt sådär (HAHA TYST ELIN) så förstör han det. eat shit Nyponsoppan!

Ska vi avsluta med lite nostalgi? Hitta några bilder idag, lite bilder som förut har gjort ont i hjärtat men som nu får mig att le & bara en massa tokbilder som får mig på toppenhumör ändå! Då kör vi.


 







Kommentarer
Postat av: Dessie

extremt ful bild på mig :(

2010-05-25, 15:47:42
Postat av: alva

men äääh :(

saknar dig verkligen, tokmycket!

2010-05-26, 16:34:24
URL: http://onemissingout.blogg.se/
Postat av: alec

Hahah älskar sista bilden på joan 8'D älskar alla bilder du tar...hm..

2010-05-26, 22:00:32
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback