one photo thousand words.

Äntligen en lugn stund för att skriva ner lite snabbt vad som har hänt den här helgen.

- Fredag. Vaknar upp med andreas, drar till Uppsala där jag träffar lite klasskompisar osv. Drar till humC där jag är med en massa fina människor, träffar Malin Awesome och en massa folk. Drog till elin och åt, tillbaka till stan och ja, gjorde egentligen inte så mycket men det var riktigt fint ändå. Tack fina människor.

- Lördag. Var ute på promenad med Andreas, vi gjorde en båt som vi sjösätte i vattnet nedanför mitt hus. Fint! Drog hem till honom sen och jag sov ganska hårt måste jag säga. Men det är fint.

- Söndag. Ätit glass och inte gjort ett skit. Har sett Alice in Wonderland! Typ det. HEHE.

ska fota mig själv nu. puss.

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Tack! :) Nej, använde inte reflexskärm på de bilderna. Lite svårt att reflektera själv när man står ganska långt bort x)

2010-05-02, 17:20:53
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback