up and down



snacka om att det är dimmigt ute, wo! Idag åkte jag till skolan - helt onödigt typ men what to do. Åkte hem till Tierp och Andreas, där åkte vi hem sen vidare till norra sjukarby och gick i skogen i någon timme. Det var awesome.

Sen tittade vi på biggest loser (det är väldigt fint att andreas och jag gillar samma saker hihi) och åt lite snickerstårta jag gjorde här om dagen. Nu ska jag titta på glee. Imorgon ska jag till sjukhuset för att kolla om jag ska opereras or not. Vi hoppas på operation, även om de verkar läskigt så blire nog nirre efter det. SLIPPA VARA SJUK = AWESOME.

puss.

Kommentarer
Postat av: alva

hihi din cooling :*

2010-05-22, 21:56:48
URL: http://onemissingout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback