The end's not near

vad gör jag uppe? Jo det ska jag berätta!
jag har ingen aning.

Nytt för idag är väl att jag hatar UL för det mesta. De gjorde att jag kom hem 2,5 timme försenat. Hade planer på att kliva in i huset klockan 16.30 men klev in exakt 19.00 för att örbyhus bestämde sig för att hata tågen. Uh, förstörde min dag totally.

Fick min mobil idag i alla fall. Känns finemang, den är awesome. Vill döpa den till lillan, men det heter min d40. Jag vill att alla mina saker ska heta Lillan. Hade en fågel som hette Lillan. Tyst Anna, du är trött. hihi. Fast den kom med en liten liten spricka, vet inte om jag ska byta ut den eller fortsätta ha den lilla sprickan. Orka skicka i väg den direkt liksom :( Ska skaffa en "ficka" eller vad man ska säga i alla fall. Jag som är så klumpig lär ha något som "skyddar" den lite. Nu ska jag väl avrunda och säga godnatt. Kommer nog inte sova men ett godnatt kan ni få. Godnatt. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback