So fucking bad

åh vänner, jag är frisk! Ja, typ. hostar lite men ska inte klaga. Dricker en kopp kaffe för att fira detta. Idag har jag varit en krigare och har haft ett tredje världskrig mot myrorna. Det är inte över än, men känns som jag har övertaget just nu. Uppdaterar senare, don't worry. B)



Har beställt en ny telefonix och det blev en nokia N900 (skrev nästan nikon där ett tag). Dyr jävel och fet jävel. Vettefan vad jag ska ha en sån bamsing till men jag kommer nog att älska den ändå. Måste bara fixa en tillfällig nu så jag kan få tag i folk, typ johannisen som jag ska vara med imorgon. Nu sätter jag punkt.

Kommentarer
Postat av: elin

fedt najs. jag är fanimig avis.

(puss)

2010-05-17, 18:29:47
URL: http://mentittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback