Love is my weapon


good morning.

Ska ta tåget som går om en timme och jag är redan klar. Händer inte ofta det. Idag slutar jag 12 och jag SKA hinna med 12.20 tåget. Annars blir det rage. eller något.

Mina planer för idag är att städa mitt rum, speciellt mitt skrivbord. I helgen ramlade min bokhylla lite sådär spontant och förstörde allt på skrivbordet. Jag har inte undersökt om det finns några värre skador än, och jag hoppas jag inte hittar någon. Fy fan vad jag sket på mig när den ramla mitt under natten. HAHA.

Sen blir det lite foto och sen historia tyvärr. En massa historia. Jävla uppsats. Nu ska jag gå ner och äta en lugn fridfull frukost. Ska kanske fota till och med. Oh, juste. Blir nog en ny design snart också, eller inte så mycket ny design. Gillar den jag har, bara byta bakgrund och sånt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback