yellow.


Jag är glad som en fisk just nu! Läste nyss ett mejl från Australien att de kan tänka sig att ta in mig som praktikant om jag praktiserar minst två månader. Skulle skriva till en viss Kira senare om dt skulle bli av något med det här. Känns overkligt.

Anyway, dålig på att uppdatera men orkar bara inte. Jag är lat och står för det. Har tema-vecka i skolan, sopstationer, vattenreningsverk och shit. Helt okey med tanke på att man slipper skolan i en vecka :) oh, och på torsdag blir det guidning för några gamla belgiska studenter. Trevligt!

What more? Jag tittar på göössip girl (ligger ett avsnitt efter de i klassen så jag kommer inte fatta ett skit imorgon när vi pratar om det, omg! damn it!) och jag la precis in mina kladdkakerutor i frysen, hoppas de smakar bra, hoppas hoppas hoppas. Idag tänkte jag lägga ut bilder från måndagen på fb men jag orkade inte, jag är så lat. poop-poop.
STEPH! MIN MATTEBOK STIRRAR PÅ MIG! damn it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback