Don't you worry, it could be so sweet

Idag mår jag bättre, antagligen för att jag tvingar i mig mat för jag vill verkligen bli pigg, frisk och glad nu. Mina läppar ser och är fortfarande trasiga, med mitt fläskläppsår (finns det ens ett ord som heter så?) och sen blåsan jag lyckades få under och på läppen. Ser jätte äcklig ut, speciellt eftersom all min toning har försvunnit och min lugg är så tråkig.. Blö. Aldrig känt mig tråkigare och fulare.

Anyway, som sagt börjar jag må bättre och nästa vecka ska jag börja ta tag i min träning igen. & för mr or mrs anonym så ska jag börja med yoga då också. Tagit ett stort avbrott dels för jag köpte kameran i december och har därför inte haft råd att köpa aktiverakort och för att jag har varit sjuk mycket.

Nu har jag inte mycket mer att säga, lägger upp en bild på Joan som jag inte har träffat på ungefär 1000 år, något sånt. crazy. see you later, peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det på aktivera du går på yogan? (a)

btw älskar dina bilder (:

2010-03-11, 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback