I'm sick of this

Jag är otroligt less på att jag har campat i min säng i en hel vecka och fortsätter med det. Igår var jag hos husläkaren igen (var på akuten i måndags) och där tog de en massa blod och prover. Jag berättade att jag har en massa knölar runt hela halsen och hittar ständigt nya, mina halsmandlar är stora och körsbärsröda, samt att jag har en massa öppna sår och blåsor i munnen och en massa andra mysiga saker.

Vi hoppas de löser problemet den här gången. Nu är jag trött igen och ska nog sova och gå upp tidigt. Jag vet inte vad jag gör med mitt liv längre, sitter eller ligger för det mesta för när jag anstränger mig sover jag flera timmar efter det. Less på det här, jag missar skolan och halkar efter i skolarbetet precis när jag nästan var ikapp. Vi håller tummarna på att mina halsmandlar operaras bort när läkaren (eller vad det nu är) som ska titta på min historik och sådant avgör att dem ska bort.

Ursäkta för ett mycket gnälligt och krångligt inlägg men tänkte förklara för bland annat mina klasskompisar varför jag har så stor frånvaro och en förklaring för mina nära och kära. Sov så gott och festa så mycket som möjligt för mig, because I miss the old party days.

Saknar andreas.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: sandra

oroa dig int, det är hemtentan som jag finslipar ^^ du har väll hört om historia provet?

2010-03-07, 09:34:11
URL: http://hereyoucomeagain.blogg.se/
Postat av: elin

aja det är din åsikt. men fin blogg har du iaf =)

2010-03-08, 16:38:52
URL: http://elinbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback