the list.

1. Vad blir ditt namn baklänges?
anna (åh, mitt roliga namn...)
2. Har du husdjur?
2 poodles
3. Hur länge är det längsta du legat på sjukhus?
några dagar
4. Platt eller lockigt hår?
har egentligen halvvågit/lockigt men plattar oftast.
5. Vad gör du om det regnar?
fotar och bara myser av ljudet
6. Vem ringde du senast?
andreas
7. Vad tycker du om sengångare?
I don't have a opinion
8. Första sporten du gick i?
ridning!
9. vad längtar du mest till nu?
att all snö är borta
10. hur gammal har du tänkt att bli?
I don't care :)
11. När åt du en fiskbulle senast?
oj, länge sen.
12. kan du gå ner i spagat?
kunde en gång  tiden
13. vad åt du senast?
pizza! :o
14. läser du på baksidan av mjölkpaketen?
oui
15. bikini eller badräkt?
bikini
16. är du mörkrädd?
non, inte alls :)
17. har du någon gång haft ett par kalsonger på dej?
oui, it's awesome! u should try it
18. älskar du att sjunga?
ja, fast jag suger på det :D
19. har du någon gång spelat kille i en teater?
oui, jag spelade en av de vise männen tror jag.
20. duscha eller bada?
baaaada
21. har du gråtit i skolan någon gång?
haha oui
22. har du någon gång sminkat dig till punkare?
hm, I guess.
23. använder du långkalsonger?
non, inte längre
24. vilket land vill du åka till?
vilket land vill jag inte åka till?
25. vem var den senaste som fick dej att skratta?
andreas
26. vad ska du göra nu?
titta på greys anatomy typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback