Endless love

denna helg är en långhelg och hitils har den rullat på fint (från och till).

I fredags kom Andreas till uppsalis efter skolan för han och jag skulle äta kinabuffe, så gott. Efter det gick vi runt i stan lite och avslutade kvällen med lite skins (verkligen lite för båda somna under avsnittet). Men det var mysigt och jag tackar Andreas för att vara en toppen pojkvän på en toppen dag. (i'm gayyyy) <3

Igår vakna jag upp med andreas, awesome. Tog det lugnt och sen drog jag till Malino, vi skulle dra till en liten hemmafest som Jannica hade. Det var great förutom att alkoholen inte funkade så bra i min kropp med tanke på att jag knappt har ätit något i två, tre veckor plus att jag precis har avslutat min pencelinkur. Men det förstörde inte kvällen för det. Sen hände lite grejs under natten som gärna kunde låtit bli och hänt men dem detaljerna håller jag för mig själv.

Nu är jag hemma, jag och mami ska snart dra till lärarförbundet och där ska jag plugga. Sen blir det spelning med alec och sen andreas. Blir nog en bra dag. Imorgon ska jag fota arslet av mig, yey!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback