Bärfetish

Jag älskar bär. Bär is truly awesome. åh

Tackar Annika för dagen, vi gjorde inte värst mycket men det är ändå alltid roligt att vara med fina annikan. Nu ska jag proppa i mig lite mango, plocka fram madrasser och göra en mysig tillfällig säng till min gäst som kommer om några timmar. En riktig fingäst är det minsan, min kusin Sandra. Träffar henne typ aldrig så det ska bli sjukt kul. Ska lura i henne att ha en photoshoot med mig också, kanske försöka få Elin att vara assistent. (Du har egentligen inget val elin!)

Nej, avrundning. JAG MÅSTE FOTA MER. Jag har så mycket inspiration men jag tar bara inte upp kameran och fotar. När jag inte gör det blir jag sur och låter det gå ut över människorna i min närhet. Typ andreas.

see you.

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, yummy, bääär! Fin bild :D



Svar: Jag har nyss köpt in två st 4GB-kort och har sen tidigare ett 2GB.

2010-06-17, 18:26:42
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback