Just a old piece of memory

en bild fotat för typ, evigheter sen på vackra alexandra.

Igår spontancyklade jag och alec till bergstäckten mitt i natten. Vi skulle bada fast det blev inte så mycket bad. Vi lyckades skrämma upp varandra. Duktigt. :D Vi var uppe till kl 6 och hade det sådär kul som vi hade förr i tiden ♥ Dricka te, se filmer och titta på gamla bilder. awesome.

Vid fyra jobbade jag och nu sitter jag här. Imorgon börjar jag klockan 12 istället för klockan 5 som var meningen. Nästa vecka är jag ledig 6 dagar i rad, så himla skönt! Ska se till att hitta på något riktigt roligt då. See you. :)

Kommentarer
Postat av: Alec

Hihi, busigt! :*

2010-07-23, 12:48:33
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback