sommaren 10

HEJ MYCKET HEJ!

är äntligen hemma ordentligt. Har haft fullt upp de senaste veckorna, först kom kusinen hit i nästan en vecka, sen drar vi upp till Jämtland tillsammans, är där några dagar, drar hem. Midsommar firades här hemma med massa trevligt folk och lite för mycket alkohol. Åkte till bergstäckten med Joan och hade det mysigt. På måndagen åkte jag och nio andra till självaste pnl och firade fred och kärlek i en vecka. Kom hem igår som firades med att åka och bada med andreas och mamma i ängskär. Sov sen hos andreas.

Är nu hemma i mitt hus och ska nu göra mig lite fräsh. Jag och Johanna åker till konsum och införskaffar en fet ben 'n' jerrys och sen blire till att chilla. asnajs.

Ett sjukt jävla inlägg med bilder kmr lateros. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback