Scotland i bilder, random ordning.


Malin äter en mackis på Amsterdams flygplats


På bussen till flyget


Jag och Steph på bussen till Glasgow


Vackra vackra Steph!


Jag och Carro barro i Eurohostel


Malin och en skotte i Edinburah


Glasgow centralstation


Glasgow när det regnar :)


Världens ocharmigaste bild på tre inte så fräscha tjejer.


En av många gångerna vi gick och shoppade på primark.


Hannah och Stephanie på centralstationen


Fanny och Elura :)


Fanny! :D


Jag och Hannah visar våra vackra sidor!


centralstationen - Glasgow


Malin, Jag (utan armar). Stephanie, Hannah.


Gubbe som poserade utan tillfrågan haha :)


hehe, inga ord.


Tjusiga Malin och Sandra på bussen till Glasgow


Otroligt vackra Martina på Reid Kerr collage :)


Whiskeydestilleriet


Scottish dinner. Vi blev bjudna på Haggis och grejer. :D


I whiskeydestilleriet


Högländerna


Min tattoo som jag gjorde.


Jag och Malin på väg till Amsterdam!


Hannah och Isabell på väg till Amsterdam!

Emma, Isabella och Fanny på väg till Amsterdam! & Isabells hand på köpet.


HEHE minnen!


Malin och Anna i AMSTERDAAAAAAAAAAAM


Anna och Carro i AAAAAAAMSTERDAM!


Sista bilden från Skottlands resan. Tack :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback