18% av ditt liv.

Imorgon lämnar jag Tierps kommun för att tillbringa några dagar hos fina släkten i Strömsund. Jag tar med min kamera men lovar inte några världsliga (är det ens ett ord?) bilder med tanke på att jag inte har tagit ur kolmården bilderna än. Sämst. Men jag ska faktiskt ta med min dator så det blir nirre.

Igår var jag på Eclipse i Gävle, den var inte så bra men helt okej. Bra sällskap vare dock med. Kan inte sluta tycka att Edward är ful, han kan inte ens skratta eller vara rolig.

Nu ska jag städa mitt rum och sätta vissa saker i lådor eftersom vi ska göra om mitt rum... Jobbigt. Men det blir värt det efter.. när vi är klara. See you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul det vore att få träffa en massa djur på Kolmården. ;)

2010-07-27, 09:45:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback