Your smile's a drug


En vägg i mitt rum har rivits bort för igår börja det droppa vatten från taket, idag ser det bättre ut men mina ögon blir crazy i mitt rum, alldeles torra. Allergisk reaktion mot något maybe? Nu ska jag fixa ordning mig och sen tänker jag hoppa i sängen, tidig kväll idag. Var hos Andreas idag också, vi tog det som vanligt det lugnt och titta på en film (dock somnade jag, tror att andreas somnade aswell).

Imorgon blir det skola, skins och något oplanerat. Att ta det lugnt blir det i alla fall, jag är kind of död för det mesta så. Jag håller tummarna att Elin kommer på lördag annars ser jag det som ett tecken att jag ska plugga hela lördagen (död åt det). På söndag blir det finally en fika med älskade och saknade Linus, träffar den pojken alldeles för lite. :') Jag ska baka lite och försöka koka riktigt gott kaffe, oh yes.

nu, sängen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback