The lovers are losing


Jag känner mig otroligt busig när jag skriver ett inlägg sisådär kvart i ett på natten. Imorgon (or should I say today?) ska jag jobba från klockan 10 till 16. Blev lite besviken när jag tittade i almanackan efter jag hade tackat ja till att jobba, trodde de var röd dag imorgon. med tanke på att det är trettondagarafton eller något annat julskit. röd dag = dubbelt så mycket i lön.
efter jobbet kommer andreas till mig och vi kommer antagligen dega, vi är så bra på det.

på fredag blir det staden uppsala för att träffa elin och david för att få tillbaka min d40 som hon har lånat. det ska bli otroligt mysigt eftersom jag har saknat min sköna böna (elin alltså, inte kameran) väldigt mycket.
när jag har fått tillbaka min fina älskade d40 blir det lite egopics för att få upp lite bilder på mig i rött hår, again. Har inget objektiv till min d200 för självporträtt just nu. oh, puss tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback