lovers who hate.


dina charmiga skrattgropar som syns ibland, när du ser så sur ut när du koncenterar dig, när du inte kan sluta le, när du säger att du gillar mig, när dina kyssar bränner hål på min tunga bara för jag gillar det så jävla mycket, när du pussar mig på pannan, näsan eller kinden bara för att visa att jag betyder, när du tittar på mig så känner jag mig söt även om jag har mjukisbyxor, en gammal tshirt och äckligt hår. dina ögon, ditt skratt, dina idéer. när du sover, när du bara är med mig. Tack för att du finns, tack för att du tejpade ihop mitt krossade hjärta. Jag är körd, du har mig, jag är din.

Kommentarer
Postat av: Elin

oh my, you're so gay. det är så fint. jag dör.

2010-01-11, 22:00:23
URL: http://mentittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback