Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Tänk dig att en människa är en väg. En väg kan ha gropar, stora och små. En väg kan vara sned och kan ha en skylt där det står att det inte går att passera. En väg kan även vara hal för att vädret bestämde det. En väg kan vara perfekt.

Min väg är oftast ganska bred, stabil men med massor av smågropar. Idag får min väg uppleva lite större gropar och en snöstorm. Det gör det svårt för mig att köra min bil lika stabilt som vanligt. Jag är van med smågropar från jag var liten, jag är van med lite större gropar än små från jag var fjorton år gammal.

Jag hatar att skriva det för det är verkligen inte jag, det är inte så min väg fungerar. Jag börjar, sakta men inte säkert, ge upp. Skolan, mina vänner, kan ta sig i röven.

Kommentarer
Postat av: Elin

du tar igen det anna! jag lovar. vi rings typ ikväll?

2010-01-28, 12:30:20
URL: http://mentittahit.blogg.se/
Postat av: johanna

LEKA SNART DÅÅÅÅ

2010-01-28, 19:27:34
URL: http://johannamalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback