I'll choose happy.

Jag är lite sur och inåtvänd nu ikväll, eller som elaino skulle säga: "bitter och inåtvänd halvjämte". Ska dricka lite mer honungstee och sen försöka sova tidigt ikväll.  Morgondagen blir en kort skoldag och sen bio med finaste finaste Sandra, det ska bli riktigt mysigt.

Helgen kommer spenderas framför skolarbeten som skulle ha lämnas in för länge sedan, ska försöka göra lite användning av min nya fina kamera som jag har använt pinsamt lite. Har inte så mycket inspiration nu på vintern, jag tror den är på paus som jag är på vintern. Så mörkt och vitt, jag vill ha färger, blommor, levande saker.

Lolita försöker få min uppmärksamhet och jag ska nog ge henne lite. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback