3 word. 8 letters. Say it and you know I’m yours

sakta men säkert kommer inspirationen tillbaka till mig.

jag borde spara till min londonresa

men ack så jag vill köpa det där objektivet.

 

jag satt på datorn fast jag sa att jag inte skulle göra det, jag borde sova, sova djupt. Howie day och alice i underlandet. Jag är lycklig fast jag funderar lika mycket som förut. Varför kan man aldrig sluta fundera? Man funderar på allt, finns det tomater som jag kan ha på min ostmacka imorgon? Jag borde be pappa köpa jordnötssmör, det är nog gott. yoan yoan yoan yoan. Vad ska jag köpa till pappa i födelsagspresent? Jag saknar dig. Varför är du en idiot för ibland? Varför är det vinter för när våren och sommaren är så mycket mysigare. fredag. peace&love. kamera. Even the best fall down sometimes. I fear being like everyone I hate. Varför är detta lov så kort för? Ska nog steka ägg imorgon till brunch. Jag ska nog sluta läsa din blogg, förstår inte riktigt varför jag gör det för. bitmärken. du&jag. Imogen heap. Howie day. Keep on running. tumblr. varför kan det inte sluta för? ost. cheese. ost. Beauty. Kyss mig.                                                     hey.

later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack så hemskt mycket :D kul att höra!

2010-01-08, 12:59:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sara

Den där bilden var ju.. helt fantastisk!

2010-01-08, 18:39:45
URL: http://saratails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback