let it be

hey hey glada pojkar och flickor.

sitter åter igen  helt ensam i elins hus och funderar på att gå duscha. Gårdagen var kul, åkte pulka (finally!) och tittade på film med petra och elin, dock somnade jag :D Idag ska jag köpa lite födelsedagspresenter och samtidigt försöka införskaffa ett par snygga strumpbyxor. Tyvärr kommer det nog inga bilder från elin och mina äventyr för jag har inte tagit med kameran, kändes inte som jag ville ta ut min kamera i snöovädret i lördags.

blir att jag stannar en natt till här i gamlis, men jag lovar, imorgon kommer jag hem. Då ska jag göra upp planer med alexandra för att fota en massa, med Sandra för att plugga (tyvärr är jag tvungen att göra en massa sånt), försöka leka med Johanna, och med Joan. Fast allra första planen jag ska göra är att träffa min boyfriend som jag saknar. HEHE jag är gay.

duschen ropar, samt toan. jag håller på och pinkar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback