do you remember?

 

ph. me & Helena /2009


Känns som en hel evighet sen sommaren var här. Bilden är fotad 2009 på sensommaren precis innan bror och Helena lämnade oss för Japan i ett helt år. Jag ska besöka dem nu till våren har jag bestämt, är lite nyfiken på Linköping allmänt till hösten. Nu borde jag sova, fast det känns dumt eftersom det är morgon. Timmarna sprang i väg efter en HP film, designande och gamla arkivtittande. Från 00 till 06.25.

Gårdagen var fin (eller ja, onsdagen!), var med Johanna och Alexandra till staden och åt nachotallrik. Jag åkte hem och spelade tv-spel till klockan 3 hemma hos Andreas och klev upp 4-halv 5 när han skulle upp till jobbet. Åkte hem och sov till två. Asgrymt. Älskar att ha lov, älskar att inte ha något liv.

heyrå

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Anna! Tack än en gång för bloggdesignen och tack för instruktionerna, nu tror jag att till och med jag har gjort rätt hehe

Så gå in på bloggen får du se!

Vilken rolig bild på oss, jag ser ut som en buddha som visar musklerna^^

Kom gärna och hälsa på oss när du vill!

2011-01-11, 16:44:12
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback