freedom.

tråkiga cambilder.


Jag är nog ingen famous superbloggare minsan, skriver kommentarer till de jag tycker har fina bilder, eller skriver otroligt bra. Eller som jag bara älskar ända ner till tårna! ♥ Jag har inte många besökare och jag är dålig på att uppdatera. Jag har inte frågestunder och jag berättar inte om mina dagar i detalj. Jag är kanske tråkig men jag är tydligen bara inte född till superbloggerska. Det är lugnt för min del, helt helt okej.

Jag redigerar en bild på min vackra vackra underbara mamma ♥
Har en fotouppgift till Foto B imorgon och vi fick bara 1 dag på oss att fota. Mindre kul minsan. Senare ikväll kommer Andreas och förgyllar min kväll och säng. Imorgon är det jag och Malin som gäller, det blir grymt. Sen på lördag är det jag och Joan som har en tv-spel dejt tillsammans. Kan det bli bättre? Där fick ni lite uppdatering, en lång en för att vara mig.

/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback