Old pic.

hittade en bild som vi fotade för ett år sedan. hjärta. (insåg nyss att jag kan likna en person called hitler men det är inte med flit. Anledningen jag håller ut högra armen är pga att jag klickade med fjärrutlösaren :O HEHE ojdå..)


Fin och alldeles underbar dag. Spenderas med hallonpaj (+ chokladbitar), ice coffee och tv-spel. Andreas hälsade på en stund för att smaka paj och jag vann på tv-spel över honom. Imorgon ska jag och alec ha photoshoot. har asbra fotoidé. Blir asbra som alltid med oss. hjärta på dig vännen, har saknat oss.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååå, så charmig! Gillar verkligen den här bilden=)

2010-08-10, 20:53:49
URL: http://www.aurorastudios-blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback