But you, and you, and you and you you're just an animal developed into You and you and you and you a monkey needs to dance so do you

Gårdagen var bra förutom att jag av misstag råka typ hälla en liter lim i ögat, det kan jag utan tvekan säga att det var en av de mest obehagligaste stunderna i mitt liv. Brinnande öga, najs.

Lyssnar på min spellista @ andreas spotify. Varför skaffa egen när jag kan använda hans? hehehe. Massor av bra musik som de flesta inte har någon aning om vilka det är. Här har ni min spellista btw - den är inte klar än men den är awesome ändå. klicka här här här här här här här här här här här här här här här här eller här

Nu blir det till att fixa mig sen är det sista året på gymnasiet. Träffa Malin och resten av de konstiga men hemskt underbara prickarna i min klass varje dag, det kommer bli jättefint. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback